Batere sex appealik gabeko hacker batek, Lolok, webcam-en bidez zelatatzen du Andrea bere bizilagun xarmagarria. El Nene eta Tomson gaizkileak ergel eztabaidan ari dira minbiziaz gaixotzeko pisuzko arrazoia tabakoa ala -bizitzako gauza guztietan bezala, dio Nenek- zoritxar hutsa besterik ez ote den. Errusiar gizen batek, bere itzalaz ere fio ez den Svóbodak, hogei diamante ditu Neneri Lolok suitzar banku bateko sarbide kodeekin grabatutako CD bat erosteko. Denak dabiltza diamanteen atzetik: Svóboda, Nene eta Tomson bizibide arrazoiak direla medio, eta Lolok bere partearekin Andrea bereganatu nahi duelako, alegiazko maitasunetik hezur-haragizkora pasatzeko.