Brigada Politiko Sozialeko komisario izandako Ricardo Torresen -Richi goitizenez ezagunagoa- eta Fatima tangertar ederraren semea da Abdul Kader Torres, zeina Madrilera itzuli berri da bere aitaren ordaingabeen agentziaz arduratzera, Ejecutivas Tánger. Negozioa ez da oso garbia ez argia, baina Abdulek bere gain hartuko du. Azken finean, galtzaile bat da, eta Tanger bere jaioterrian ez dauka egiteko handirik. Gainera, gaztetatik izan du ezinezko amets bat gauzatzeko gogoa: aitaren maitasuna bereganatzea eta hark berarekin Espainiara eraman zezala. Baina funtsik gabeko ametsa izango da. Madril ez da itxuraz dirudiena. Ezta bere aita ere. Eta agentziak ez dihardu ustez jardun behar lukeen zereginetan. Bere aitak eta Ejecutivas Tánger-ek iragan eta orainaldi ilun eta zikina dutela ohartzen hasiko da. Zer egin dezake? Hura salatu? Itxurak egin?