Stan, ikasle lotsati bat, eta Maikel, 20 urteko eskuluze bat, elkarren lagun egiten dira. Garrantzi gutxiko zenbait lapurketen ondoren, Maikel eta Stan krimen antolatuaren munduan nahasiko dira euren lapurreta bateko biktima bat ezustean tirokatzen dutenean, soldatapeko hiltzaile bihurtuko dira. Bien bitartean, Anna, Maikelen neska lagun xaloa, honen etxera doa bizitzera, eta ondorioz, Maikel eta Stanen arteko adiskidetasunak okerrera egingo du ezinezko amodiozko triangelu bat sortuko baita. Stan Annari gero eta bortitzagoa den Maikelengandik ihes egiten lagundu nahiko dio, baina honek Stan azken lapurreta batera behartuko du, ezinbestean hilketa izugarri batera bultzatuz. Maikel eta Stan aurrez aurre ipiniko dira. Stanek badaki Anna salbatu dezakeela, baina horrek Maikelekin duen adiskidantza etetea esan nahiko luke, eta nahiz eta odolez zikindutakoa izan, horixe baita bizitzan izan duen egiazko harreman bakarra.