Paula Hartnagelek garbitzaile moduan dihardu eta bizitza arrunt samarra darama. Bere munduan ezkutaturik bizi den ameslari sutsua da. Paulak bere bizitzako gizona topatu duela uste du Mustafa ezagutzen duenean, zinpeko zaintzaile turkiar bat, eta orduz gero, bere bizitzak guztiz bestelako norabidea hartuko du. Paulak heziketa amodioarekin nahastuko du, eta egun batez Mustafa lanera azaltzen ez denean, haren bila abiatuko da, bere bizitzako abentura handienean murgilduz. Mirarietan sinesten baitu, Mustafaren atzetik joango da Adana turkiar hiriraino, haren helbiderik, ezta telefono-zenbakirik ere ez duen arren...