Zaman eta bere emaztea Irakeko eskualde zingiratsuan bizi izan dira beti. Zumetan ezagutu zuten elkar eta han bertan, beren zumezko etxean, euren bizitzak uztartzea erabaki zuten. Egun batez, Zamanek jakiten du bere emazteak gerrak eragindako gaisotasun bitxi bat duela. Eskualdeko mediku bakarrari kontsultatzen dio eta honek sendagai bila hirira joan dadila aholkatuko dio. Tigris ibaian barrena nabigatuz, Zamanek ibaiertzetan gertatzen denari erreparatzen dio; Irakeko lurralde eta jendearen historia antzinako eta modernoaren lekuko da. Denetariko ahaleginak egin eta daukan diru xehea ahitu ondoren, Zamanek azkenik botikak lortu ditu. Pozik itzuli da etxera, eta bere emazteak pozaren pozez ematen dio ongietorria. Halarik ere, elkarri hitz gutxi batzuk besterik ezin dizkiote esan.