Anthony Mann
Johnny Norton baseball-jokalaria ezezik, abeslari ere bada, baina hotzeria duenean bakarrik kantatu dezake. Bere taldea izandakoak Habanan udaberriko entrenamenduak egiten dituen bitartean, Johnny klub bateko abeslari gisa hasiko da. Zailtasun ekonomikoak dituen Blue Sox bere taldeak berriro onartzen duenean, agertokia eta estadioa txandakatuko ditu, Patsy Clark, taldeko jabearen alabaren besoetatik, Gloria, klubeko abeslari eta bere benetako maitearen besoetara igaroz. Gau-klubaren ate-zabaltzea arrakasta itzela izango da eta Johnnyren sonari esker taldeak babeslea aurkituko du.