Anthony Mann
Kitty O?Hara, ikuskizunen munduko famili bateko senidea, kafetegi batean ari da lanean. Bere sendiak ordea neska ere agertokira igo dadin nahi luke, eta horretarako, Johnny McCloud izeneko konpositore hasiberriaren musika lortzen diote. Kittyk azkenean amore ematen du eta Johnnyk talentua duenez, Broadwayko produktore eszentriko batek ikuskizuna finantzatu dezan saiatuko da. Johnny soldadutzara deitzen dutenean baina, Kittyk ikuskizuna mutilaren kanpamenduan antzeztu dadin lortuko du.