Anthony Mann
Flamarionek vaudeville-ikuskizunetan tiratzaile izatea du ogibide. Emakumeak gorrotatzen ditu duela hamabost urteko amodio istorio zaputz baten ondorioz. Connie Wallace, bere laguntzailearen senarrak ere berarentzat lan egiten du. Conniek harekin maiteminduta dagoela sinestaraziz, Flamarion limurtzen duenean, honen senarra ?ustekabean? hilko da. Neskak Flamarion utzi eta Eddierekin alde egingo du, bizikleta-saioak burutzen dituen gizon batekin, eta honekin ezkonduko da. Flamarion Mexiko Hiriraino neskaren atzetik joango da.