Anthony Mann
Ted Allisonek kolpe handi baten ondorioz, amnesia dauka. Hilketa baten ikerketan murgilduta ikusiko du bere burua eta zantzu guztien arabera, bera da erruduna. Patty, emakumezko taxilari batek, bere izena garbitzen lagunduko dio. Tedek balakada bat jasotzean, oroimena berreskuratu eta errugabe dela frogatuko du.