Anthony Mann
Bigarren Mundu Gerra bukatzean New Yorkera itzultzen den gerra-korrespontsal harroputza da Steve Kimball. Tropentzat emanaldiak eskaintzen ari zirela, Europan lau urtez harrapatuta geraturiko nerabe-talde baten ardura dauka. Taldean Bridget Forrester sartu da ustekabean, gerrak bere aita kazetariarengandik banandu zuen neskatxa. Horiei Kay Lawrence gehituko zaie, etxerako itzuleran datorren kantari amerikarra. Steve eta Kay elkarrekin maitemindu dira eta gazteek etxerako bidean bere emanaldia itsasontzian eskainiko dute.