Anthony Mann
Nora Goodrich ikerketan diharduen kimikaria da, asmatu berri duen anestesia bere buruarekin frogatu nahi duena. Injektatu ondoren, bizitza erabat aldrebestuko zaio. Stephan Lindstrom bere senargaiak utzi egingo du, xantaia egingo diote eta leherketa suntsitzaile batek aurpegia desitxuratuko dio; baina hau guztia anestesiak eragindako amets bat baino ez da.