Anthony Mann
Duke Martin balak lurrinean bustitzen dituen hiltzaile psikopata da. Lapurreta bat gertatzen da, apaindegi batean, zeina apustu-etxe estalia den. Lapurretan polizia bat hilik gertatu da eta lapurretako bat, Cowie, atxilotu egin dute. Galdeketak egiteko ospital batera daramate, eta Poliziaren presiopean, Steve Ryan bere laguna salatzen du, delituan parte hartu ez duen mutil bat. Rosie, Steveren arrebak Mickey Ferguson detektibeari kasua berriro ikertu dezan erregutzen dio, bere anaiaren errugabetasunaz sinetsita baitago.