Anthony Mann
Dennis O?Brien eta Tony Genaro, Altxorraren Departamentuko bi agente, ikerketa bitartean beste agente baten heriotza eragin duen faltsutzaileen sarea desegitekotan dabiltza. Beren buruak gaizkiletzat aurkeztuz, Detroiteko mafiako familia boteretsu batean infiltratuko dira. Hartara, Los Angelesen lan egiten duen munta txikiko handiputz bat, ?Azpisugea?, sarea agerian uzteko giltza izan daitekeela ohartuko dira eta O?Brian Mendebalderantz abiatuko da haren bila. Sarean sartzea lortuko du billete faltsuak egiteko plantxa bat duela esanez.