Anthony Mann
Joe Sullivan egin ez duen delitu baten zigorra betetzen ari da. Garai bateko bere bazkideek berari egotzi zioten errua, baina kartzelatik ihes egin orduko mendeku hartuko duela erabaki du. Pat bere amorantearen laguntzaz presondegitik ihes egingo du. Preso zegoen bitartean, Ann Martin, gizarte-laguntzaile baten bisitaldiak zituen, eta Poliziak aurkitzen badu, bahitu on bat izan daitekeela pentsatu du, hortaz, neska bahitu eta harekin Rick Coyle eta bere gaizkile-taldearen bila bidaiari ekingo dio.