Davis Morgan joera psikopatak dituen elektronikaren jenio bat da. Material elektronikoko denda eta biltegietan lapurretan ibiltzen da, behin aldaketak egin ondoren, Paul Reevesi saltzen dizkion ekipoak lortzeko. Los Angelesko Poliziak ez du lapur honekin asmatzen, ez baita ohartzen bere irrati-katea ere sintonizatua daukala eta honek haren bila non dabiltzan jakin dezakeela. Oso modu bizkorrean, bere modus operandia aldatzen du bere lana beste lapur batek egin duela itxurak egiteko, eta mozorrotzean ere abila da oso. Marty Brennan sarjentuak eta Breen kapitainak azkenean Reevesen fabrikan harrapatuko dute.