Anthony Mann
Jack Bearnes amerikar agenteak eta Pablo Rodriguez mexikarrak elkarrekin dihardute Kaliforniako Owen Parkson arrantxo-nagusiaren soroetan lan egiteko mexikar langileak modu ezlegalean sartzen dituen sare bat agerian uzteko. Bearnes munta gutxiko gaizkile baten itxurak eginez Parksonen taldean sartuko da eta Rodriguezek gainerako langileekin modu ezlegalean sartzea lortuko du. Bearnesen iruzurra bistan geratuko da eta orduan traktore batekin harrapatuko dute; begira ari zaien Rodriguezek, berriz, ez du ezer egiten asmatuko.