Anthony Mann
1794an, Lafayette markesak atzerritik Charles D?Aubigny bere mandataria bidaltzen du Robespierrek botere diktatorialak bere gain har ditzan galarazteko. D?Aubignyk Duval fiskal berria hilko du, zeina Robespierrek ez duen sekula ikusi, eta bere tokia hartzen du. Madelon izeneko emakume eder bat da D?Aubignyk Barras oposizioko buruzagiarekin duen kontaktua. Robespierrek ?Duval? informatzen du, koaderno beltz batean heriotzera zigortutakoen zerrenda bat idatzi duela esanez, bere batzordeko hainbat kide ere tartean dela, baina galdu egin duela aitortzen dio, eta hogeita lau ordutan berreskuratzen ez badu, berari ere heriotza-zigorra ezarriko diotela.