Anthony Mann
Joe Norson postariaren emaztea, Ellen, haurdun dago. Gizonak bizimodu hobea eman nahi lioke, baina ez du horretarako baliabiderik. Etsi-etsian, bere banaketa-ibilbideko bulego batean aurkitu duen diruz betetako gutun-azal bat ostu du. Dirua hilketa batzurekin loturiko xantai baten ordainketa da. Joek diruaren zati bat bere bizimodua hobetzeko erabiliko du, baina azkenean errudun sentituko da eta beraz, dirua itzultzen saiatuko da. Lapurtu zuen leku berera eramaten du, baina han ez dirudi inork ezer dakienik.