Anthony Mann
Lin McAdam bere aitaren hiltzailearen atzetik dabil. High Spade lagunarekin Dodge Cityra iritsiko da uztailaren 4ko ospakizunak bitartean. Wyatt Earpek kanpotarren armak bildu eta bere bulegoan gordetzen ditu herritik alde egin arte. Lin tabernara sartu eta bertan Dutch Henry Brown topatuko du. Biak pistolen zorroetara eramaten dituzte eskuak, baina hutsik daude. Gizon biak tiro-txapelketa batean aurrez aurre jarriko dira Winchester ?73 errifle berria eskuratzearren. Azkenean Linek irabaziko du, baina hiritik alde egin aurretik, Brownek eraso eta kendu egingo dio. Hortik aurrera, McAdam Browni itsuki segika ibiliko zaio.