Anthony Mann
Lance Poole Gettysburgeko batailan Kongresuaren Ohorezko Domina irabazi duen xoxone indiar bat da. Wyomingera, etxera itzuli eta Verne Coolanekin gatazkan sartzen da, tradizioz indiarrenak diren lurrak kendu nahi dizkien aurreiritziz beteriko abokatuarekin, honek kolonoentzat lurrak uztearen aldeko lege berria defendatzen baitu. Poole bere leinuaren eta kolonoen haserrea baretzen saiatuko da, baita agintariei eskari hori eginaz ere, baina alferrik da dena. Indiarren leinua auzitegietan eta bataila-eremuan behin betikoz zapalduko dute.