Anthony Mann
T.C. Jeffords Mexiko Berriko arrantxo-jabe alargun bat da, aurki Florence Burnettekin ezkontzera doana. Vance bere alaba alferrik saiatuko da ezkondu ez dadin. Vancek bere amaordea erasotu du eta T.C.-k Juan izeneko arrantxoko langile ohi bat urkatzen duenean, Vancen lagun bakarra berau, neskak mendeku hartuko duela zin egiten du. Tabernako jabea den Rip Darrow bere amorantearekin batera, zeinaren aita T.C.-k hil zuen, honen galbide ekonomikoa eragingo du. Bere alabak negozioetarako duen argitasunaz harrituta, porrota onartzen du T.C.-k. Hori ospatzera hirurak elkarrekin doazela, Juanen amak T.C. bizkarretik tirokatuz hilko du.