Anthony Mann
John Kennedy, Lincoln presidente hautatu berriaren bizkartzain denak, hau hiltzeko konspìrazio bat agerian utziko du. Kennedyk bere nagusiei horren berri ematen die, baina horiek haren kontura barre egiteaz gain, txorakeria bat irizten diote. Baltimorera doan trenean, presidentea hiltzeko asmoz dabilen gizon horietako bat bertan dela jakiten du. Kennedyk banan-banan konspiratzaileei aurre egin eta pixkanaka bilbea askatzen joan beharko du.