Anthony Mann
Steve Martin eta Johnny Gambi petrolio bilatzaile ausartak Mexikoko Golkoaren hondoan ?urre beltza? dagoela sinestuta daude. Kermitt MacDonald dirudunak ekonomikoki babesten du ekaitzen aurkako plataforma bat erakitzeko Martinen egitasmoa. Port Felicityko herriko bizitza otarrarrainxken arrantzak sustatzen du eta arrantzaleak ez dituzte euren garairik onenak bizi. Plataformak sortutako gorabeherek ez dute egoera hobetzen laguntzen. Tirabira larri hori eten egingo da Dominique Rigaud arrantzalearen bi alabak -Stella eta Francesca- hurrenez hurren, Martinekin eta Gambirekin maiteminduko direnean.