Anthony Mann
Tronboia jotzea atsegin eta musika sortzeko grina duen gazte bikaina da Glenn Miller. Coloradoko Unibertsitatean Helen Burger ezagutu eta maitemindu egiten dira. Bere eztei-gauean, Helenek senarra Harlemgo jazz-saio batean jotzen aurkituko du Gene Krupa, Louis Armstrong eta beste zenbait musikariekin. Berandu baino lehen bere banda sortu eta famatu bihurtzen da. Gerra hasten denean armadara doa, eta bertan batik bat soldaduentzat jotzen igaroko du denbora. 1944ko abenduan bere bizitza eten egingo da Mantxako Kanalean bere hegazkina misteriotsuki desagertuko denean.