Anthony Mann
Robert Holland Indar Armatuetara deitzen duten baseball-jokalari bat da. Bigarren Mundu Gerran ibili zen eta agintariek kiroletako izar izateagatik aukeratu dutela uste du. Alabaina, bere herriaren deiari erantzun beharko dio. Eskarmentuko pilotua denez, bere moduko gizonak behar dituzte bonba atomikoa garraiatzeko gai diren B-36 eta B-47 erreaktore berriak gidatzeko. Sally bere emaztea haurdun dago. Holland hain dago Aireko Aginte Estrategikoaren lanarekin txundituta ezen Airezko Indarrean jarraitzeko baseballeko bere jardunbidea bertan behera uztea erabakiko duen.