Anthony Mann
Will Lockhartek Laramie uzten du bere anaia hil zuten apatxeei errifleak saldu zizkien gizonen bila abiatzeko, eta Mexiko Berriko Coronado hirira iristen da. Lurraldearen zatirik handiena Alec Waggomanen eskuetan dago. Waggomanen gatzaga batzuk zeharkatzerakoan, honen semeetako bati, Daveri, aurre egin beharko dio. Willek ez du uste ezer desegokirik egin duenik, hala ere astindu, gurditxoak erre eta beren mandoak akabatuko dizkiote. Waggomanek apatxeei errifleak saltzen bere semeak ibili direla jakingo du gero.