Anthony Mann
Jed Cooper tranpa-jartzaile hirukote bateko kide da, zeintzuri indiarrek urtebetean harrapatutako larruak kentzen dizkieten. Hirurak zalditeria-fortera doaz eta esploratzaile gisa lana lortzen dute. Gotorlekuko biztanleak indiarren eraso baten eta komandante berriaren beldur dira, Marston koronela berau, zeina Gerra Zibileko bataila batean 1.500 gizon galtzeagatik bertara bidali duten. Jed Marstonen emaztearekin maiteminduko da eta honek borrokarako batere prestakuntzarik gabeko eta kopuruan indiarrak baino askoz gutxiago diren forteko gizon guztiei zera aginduko die, gerlari trebatuak erasotu ditzatela.