Anthony Mann
Damon Vincentik Kaliforniako mahasti batean lanean dihardu Kendall Hale izeneko emakume aberats batek kantari entzuten duenean. Neskak mutila izar batean bihurtu dezakeela uste du, baina aurki harekin aspertu eta eskultore batengatik utziko du. Damon abeslariarekin maitemindu da eta Kendallek uzten duenean, mutilak Metropolitanen eskaintzen dioten arrakastarako aukera zapuzten du, Mexikora alde egin eta gaisotu egiten da. Toreatzaile ohi baten alaba xarmantak, Juana Montesek, bere osaketan laguntzen dio. Ezkondu egingo dira eta mutilak ospea berreskuratuko du, Juanak ordea Kendallen eraginaren aurreran berea indartu beharko du oraindik.