Anthony Mann
Morg Hickman, ordainsari-ehiztari eta komisario izandakoa, hirira iristen da dirusari bat kobratzera. Ben Owens da orain hiriko sheriffa, baina oraindik asko dauka ofizioaz ikasteko. Hickmanek arazo bat baino gehiagotik aterako du eta adiskide egingo dira; adinez zaharrena denak maisuarena egingo du, Owensek bere lana tajuz egiteko behar beste konfiantza bereganatzen duen artean. Bart Bogardus da bere aurkari nagusia, zeinak bi hiltzaile jazartzeko talde bat osatu, hauek harrapatu eta berak lintxatzea eskatuko dion komisarioari.