Anthony Mann
Ty-Ty Walden bere etxaldean altxor bat ezkutatuta dagoela uste duen Georgiako basetxetar bat da. Buck eta Shaw bere semeen laguntzaz hura bilatzen saiatzen da. Lurraldearen pusketa bat besterik ez du uzten zulatu gabe, gurutze batekin seinalatutako akre bat, bere elizari hamarren gisa emango diona. Haatik, altxor bila dabiltzala akre hori tokiz aldatuko da etengabe. Ty-Tyren suhiak bestalde kotoiko faktoria atzera ere martxan jarri nahi du, arrakastarik gabe ordea.