Anthony Mann
Link Jonesek Ft. Worthera doan trena hartzen du maistra bat kontratatzeko asmoz, bere emazte eta bi seme-alabekin bizi den Texasko herriskako biztanleek eman dioten diru-kopuru handia gainean daramala. Trenean Sam Beasley iruzurgilea, eta Billie Ellis, tabernako abeslari bat, ezagutuko ditu, eta hauek Billie maistra dela sinestaraziko diote. Dock Tobinen gaizkile-taldeak trena erasotuko du gero. Lapurretaren ostean, trena martxan jarriko da, Link, Sam eta Billie lurrean utziz, ordea.