Anthony Mann
Yancey Cravatek Sabra bere emazte gaztea Oklahomako lurralde basatira eramaten du eta bertan lurrak eskuratzeko lasterketan parte hartuko dute. Yanceyk gero egunkari bat sortuko du. Mendebaldeko bizimodu bizia gehiegi baretzen denean, Yancey desagertu eta Sabra argitaratzaile arrakastatsu bihurtuko da eta, azkenik, politikari. Yancey atzera ere petrolio eremuetan zulatzaile gisa lanean ari dela azalduko zaigu. Azken balentria batean, bere lankidetako baten bizitza salbatuko du. Sabra hura hil aurretik besarkatzeko garaiz iritsiko da.