Anthony Mann
Naziek okupatutako Norvegian, erresistentziako buruzagi Knut Straudek haran batean ezkutaturiko nazien fabrikan agente batek mikrofilmaturiko mezu bat helaraziko dio Rolf Pedersen unibertsitate-irakasleari. Naziek ?ur astuna? ekoziten ari dira, bonba atomikoak egiteko funtsezko elementu dena. Straudek eta Pedersenek mezua Ingalaterrako aliatuei eraman eta hauek fabrika suntsitzea erabakiko dute. Norvergiar biak jausgailuz botako dituzte berriro euren herrialdera beste zenbait gizonekin britainiar komandoen erasoa prestatzeko.