Freedoniako Errepublika porrot egiteko zorian dago eta Teasdale andrearen mailegu batek baino ezin du salbatu. Alargun aberatsak, ordea, baldintza bat jarriko du, Rufus T. Firefly jaun bitxiak Freedonia gobernatu dezala. Firefly aldameneko Sylvaniako Trentino enbaxadorearekin, zeina bere herrialdean boterea eskuratu nahian azpijokotan sartuta dabilen, Teasdale andrearen faboreak lortzeko lehian dabil. Trentinok Chicolini eta Pinky espioiak bidaliko ditu Fireflyren iraganean kontu ilunen bat aurkitu dezaten, haren izen ona lohitzearren. Firefly txit gorenaren ministro bihurtuko dira, ordea.