Simon Kristau aroaren hasieran Ekialde Ertainean ugaldu ziren estilita ugarietako bat da, zutabe baten gainean igota basamortuaren erdian otoitz egiten duten santu edo aszeta horitako bat. Bere bizitzako azken 37 urteak Siriako basamortuko zutabe baten gainean igaro zituen Simeon Estilita pertsonaia historikoan oinarritzen da. Pelikula hasten denean, Simonek sei urte, sei hilabete eta sei egun daramatza bere zutabean eta Praxedes Mateo aberatsak eskaini dion beste altuago batera tokiz aldatzera doa. Jendetza bildu da eta mirariak egin ditzan eskatzen diote. Deabrua ere bertara azalduko da, Simon tentaldian erori dadin saiatuz. Azkenean, Satanek 60ko hamarkadako New Yorkera eramango du Simon, jendeak rock & roll dantzatzen duen gau-tabernetara. Simon Satanas uxatzen saiatuko da, alferrik ordea, eta santuak zalantzan murgilduta amaituko du. Simon basamortukoa pelikula bukatu gabea da eta Buñuelek filmatutakoa baino ez da eskainiko.