Luci tratu txarrak ematen dizkion polizia batekin ezkonduta dagoen berrogei urtetik gorako masokista bat da. Bere lagun Pepi, birjintasuna eskaintza onena egiten dionarentzat gordetzen duen hogeita hamar urte pasatxoko emakumea Luciren senarrak bortxatuko du, honek haren pisuan marihuanako loreontzi bat aurkitzen duenean. Bom punkie gazte bat da, Bomitoni musika-taldeko abeslaria, Luci erakargarri zaiona eta hura menpean hartzea amets duena. Hirurak Madrilgo ?mugidaren? eroaldian murgilduko dira. Orduan, Pepiri ideia aparta bururatuko zaio: film bat egitea eta bere lagun Luci eta Bomen istoria pantailetara eramatea.