60ko hamarkadako Ekialdeko Europan oporretan dabilen Hollander familia sekulako nahaspilan sartuko da Walter, aitak, zona militar sekretu baten aldamenean ilunabarrari argazki bat ateratzen dionean. Familiak Estatu Batuetako enbaxadan babestu beharko du, non sei urte bakarturik daramatzan eta ilusionista izan nahi lukeen apaiz bat topatuko duten. Hollandertarren halabeharra Axelen eskuetan egongo da, aita kanpoan dagoen bitartean legazioaren ardura bereganatu duen enbaxadorearen seme kalamastraren eskuetan.