Mutil talde bat barnetegi frantses batera itzuli da oporren ostean. Bertan portaera-arau zorrotzak jarraitu behar dituzte ?jokabidean zero? jaso nahi ez badute, jokabide txarragatik jartzen dieten nota. Eskolako zuzendaritza diziplina ezartzen saiatuko da, arrakastarik gabe ordea. Hiru ikaslek eskolako agintarien aurkako iraultza prestatuko dute graduazio-festa bitartean. Ekitaldia hasterakoan, gazteak eskolako teilatura igo eta latak eta antzeko hondakinak botako dituzte parte-hartzaileen kontra.