Babs Johnson Baltimorren karabana narrats batean bizi da bere seme Crackers gizagalduarekin, bere ama lodi eta Cotton bere neska-lagunarekin. Babs munduko pertsona zikinena izateaz harro dago, baina titulu hori kendu nahi diote Connie eta Raymond Marblek osatutako bikoteak, haurdun dauden emakumeak bahitu eta hauek erditzean jaioberriak saltzen dituzten legez kontrako haur-trafikatzaile talde baten buru direnak. Babs bere fama txarra defendatzeko prest dago eta hala, munduko pertsonarik nazkagarriena dela jakinaraziko die Marbletar bekaiztiei.