Film dokumental honek General Motors enpresako presidente Roger Smithekin harremanetan jartzeko Michael Mooren odisea pertsonala kontatzen du, zeinari General Motorsen berregituraketak bere jaioterrian, Flint-en (Michigan), eragin zituen ondorio latzen azalpenak eskatu nahi dizkion. Garai batean Flint herriak aurrera egin zuen automobil-fabrikak bertan kokatu zituen instalazioen babespean, baina fabrikaren itxierak herri horren gainbehera ekarri zuen, aldizkari batek ?Estatu Batuetan bizitzeko lekurik txarrena? izendatzeraino. Moorek kaltetuen egoera alderatzen du, Eguberri bezperan etxetik kaleratutako familia batena kasu, azaleko jarrera agertzen dutekin, esate baterako, biztanle koitaduei ustez animoak emateko Flintetik pasatako ikuskizunen munduko zenbait pertsona ospetsuekin.