Biografia, musikala eta fantasia surrealistaren erdibidean, Sex Pistols punk-talde ingeles mitikoaren Sid Vicious baxu-jolearen bizitza, eta honek Nancy Spungen bere neska-lagunarekin izandako harreman ekaiztsua kontatzen saiatuko da Alex Cox. Pistols-en historia atze-oihala besterik ez da: Coxek Sid eta Nancyren arteko maitasun suntsitzailean jartzen du arreta, punk belaunaldiaren erretratua osatzeko asmoz. 70eko hamarkadako Londresen sortutako mugimendu honek bizitza azkarraren eta heriotz goiztiarraren bizimodua zabaldu zuen, eta azkenean, nahi gabe, herri-musikaren historia aldatuko zuen. 1978an Nancy hilik agertu zen New Yorkeko Chelsea hotelean eta Sid atxilotu eta hilketa leporatu zioten.