Barietateen telebista-saio bateko antzezle den animalia-artista taldea dira The Feebles. Ekoizlea espezie askoz osaturiko bere taldeak sortzen dizkion arazoak konpondu behar dituen mortsa bat da: igel drogazale bat, labezomorroekin pelikula pornoak egiten dituen arratoi bat, depresioak jotako elefante bat, bere promiskuitateagatik gaixotasun hilgarri bat harrapatu duen untxia, zuzendari diharduen azeri beldurti bat... Taldera kide berri bat iristearekin batera (balleteko caniche batez aurki maiteminduko den trikua), ikuskizuneko izarra (hipopotamo emea) bere senarra, mortsa hain zuzen, berarekin ez dela leiala izan ohartuko da, bere idazkari katemearekin harrapatuko baitu.