Hogeita hamar urte bete dituztenean, James Ballard eta honen emaztea, Catherine, elkarren maitasuna adierazteko modu berrien bila dabiltza. Trafiko-istripu batek mundu arraro eta bihurgunetsu batera eramango ditu. Lanetik etxerako bidean, Jamesek Helen Remington eta honen senarra doazen autoaren kontra jo du. Helenen senarra istripuan hilik eta neska eta James larri zaurituta geratu dira. Lehen unetik, elkar erakarrita sentituko dira eta auto-istripuekiko nolabaiteko fetitxismoa dutela konturatuko dira. James, Helen eta Catherinek harreman basati eta suntsitzaile bati helduko diote, zeinean sexua eta heriotza erabateko protagonista bihurtuko diren. Hartara, Vaughan ezagutuko dute, istripu batean zauri larriak jasandakoa eta istripu famatuen oroigarrien bilduma egiten duena. Bere pieza liluragarriena Gabrielle da, ibiltzea eragozten dion tramankulu ortopediko batekin bizitzera kondenatutako emakume ederra.