1969. urtea. Margaritak elizako epaileari aurka egiten dio bere ezkontza-bereizketaren epaiketan. Gorputz eta ondasunen bereizketa soila, gehitzen du epaileak, ezkontza bizitza osorako baita. Eta egun neketsu horretan zehar, urte horietan bere bizitza nolakoa izan den ikusiko dugu, ez kronologikoki, baizik eta gaika, saio musikalen bidez elkarrekin kateatu eta batak aurrekoaren zentzua osatzen duelarik. Bizitzan erasotu duten ?otso? desberdinak dira. Margaritak berak bost zatitan aurkezturik, maitasunetik laneko zailtasunetara eta norberaren errealizaziora garamatza, maitale ?progre? batekin lortuko duen askapen faltsutik ?emakumezkoen? mundura, eta azkenik, bere igoera soziala eta bere senarrak bultzatutako gizarteratze politikoki zuzena, bikotearen behin betiko haustura eragingo duena.