Tomek, uzkur samarra den 15 urteko mutiko batek, Londrestik alde egin beharko du, bere ingurunea utziz, bere familiarekin Devongo landaldera bizitzera joateko. Bere ama haurdun dago eta aita ez da behar bezala portatzen beraiekin. Tom, bere gurasoak eta 18 urteko bere arreba Jessie, etxe txiki batean bizi dira. Egun batean, Tomek bere aita eta Jessie sexu harremanetan harrapatuko ditu. Mutikoa egia osoa esatera erabakita dago eta bere aita salatzen duenean, honek intzestua irmo ukatuko du. Familiako harremanak gainbeheran hasiko dira, eta are gehiago amak haur jaioberria ospitalera eraman beharko duenean. Hartara, Tomek tinko egingo dio aurre bere aita bortitzari.