Sébastien bere mutil-lagunarekin eztabaidatzen aritu ondoren, Frédéric hondartzara doa eta bertan Lucia topatu eta larrutan egingo dute leku bazter batean. Arropak utzi dituen tokira itzultzean, dena lapurtu diotela konturatuko da baina. Hartara, Luciak sobran daukan soineko bat jantzi eta Sébastianengana gisa horretan itzuli beharko du.