Tira neska joriak zirkuko dantzari eta lehoi-hezitzaile moduan dihardu. Dirua behar duenez, saio berri batekin arriskatzea onartuko du: burua lehoi baten ahutzetan sartzea. Ikuskizun berri honi esker, zirkua New Yorkera doa lehenengoz eta Tirak gehien atsegin duena egin ahal izango du: opari garestiak egiten dizkioten gizon aberatsak limurtzea, alegia. Igarle batek bere bizitzako gizona aberatsa eta ile beltzekoa izango dela iragarri dio. Jack Clayton zirats eta dirudunarekin harremanetan hasi eta harekin maiteminduko da. Gaizki-ulertu baten ondorioz, Jackek harremana etengo du eta Tirak, bitan pentsatu gabe, kontratua hausteagatik auzitegietara eramango du.