Adin ertaineko lau gizonek, pilotu batek, negozio-gizon batek, epaile batek eta sukaldari batek, mansione batean itxialdia egingo dute izugarrizko janari-piloaz, ardo onez eta prostitutez inguratuta. Bizitzaz gogaituta daude eta era honetan heriotzarako igarotzea atsegingarriago egingo zaiela espero dute. Hauxe da hitzez hitz lehertzeraino eramango dituen orgiaren abiapuntua.