Dokumental faltsu honek Benen bizitza erakusten digu, gazte alai, atsegin, sukaldaritza onaren, ardoaren, pinturaren... eta hilketen maitale. Bere jardunbidea segiko dugu Rémy, André eta Patrick, hari buruzko erreportaje bat egiten ari den telebista taldeko partaideen irudien bitartez. Benek profesionaltasunez, hoztasunez eta garbitasunez hiltzen du jendea. Pertsona bakoitza bere adin, sexu eta gizarte-mailaren arabera hiltzeko moduari buruzko teoria propioak ditu.