Gaua da. Munduko lekuren batean, gizon bat automobil baten atzeko eserlekuan jezarrita dago. Aurpegia izerdi patsetan dauka. Bere emazteari eta alabari zuzendutako bideo bat grabatzen ari da. Berokia zabaldu eta bularrean atxikita daukana erakusten dio kamerari. 12 minuturen buruan berekin daraman karga lehergarriak eztanda egingo du, inguruan dituen pertsona errugabeak hilez.